Saturday, July 4, 2009

Majlis Silaturrahim DUN Mata Ayer

Majlis Silaturrahim PAS Kawasan PAdang Besar bersama MTD Mata Ayer diadakan pada hari Rabu, 1 Julai lalu di Markas PAS Cawangan Pokok Sena-Mata Ayer.

Program ini diadakan bagi meperkenalkan saf kepimpinan baru PAS Kawasan di samping bertukar-tukar pandangan bersama dengan AJK Dun Mata Ayer serta cawangan-cawangan.

Ini adalah siri kedua selepas perjumpaan yang sama diadakan di Dun Santan baru-baru ini.

Setiausaha PAS Kawasan, Hisharuddin mempengerusikan majlis

Pengarah MTD Mata Ayer, Hj Hassan L. Othman
dengan kisah "kelungkup nyog" dan kereta Morris Minor


Ucapan YDP

Majlis dihadiri pimpinan PAS Kawasan termasuk YDP Haji Mohd Anuar Tahir, Timbalan YDP, Wan Kharizal Wan Khazim serta Naib YDP, Abdul Halim Ali.
Majlis bermula dengan tayangan multimedia diikuti ucapan Pengarah MTD Mata Ayer, Haji Hassan Lebai Othman. Seterusnya, YDP PAS Kawasan menyampaikan amanat beliau.
Dalam ucapannya, Haji Mohd Anuar menggesa setiap ahli memperkukuhkan jentera parti bagi menghadapi pilihanraya umum akan datang.
"Kabinet PAS Kawasan kali ini juga merupakan kabinet pilihanraya. Jadi kita kena perkuatkan jentera kita untuk mengahdapi PRU akan datang.
"Sekarang ni dalam era kita dok menang. Moral dan semangat Umno/Bn dah tak dak dah sekarang ni. Walaupun depa dah tukar drebar baru, tapi ibarat tukar lori baru, tayar bocor sana-sini akibat rasuah dan penyelewengan yang mereka buat," katanya.

0 comments: